Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Massa hjälp med twintip ?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kol4n" data-source="post: 211179" data-attributes="member: 67097"><p>Skidor:</p><p>du kan ha lite längre skidor än de du funderar på nu, men det är helt och hållet en smaksak, jag är 187 o ja har ett par 68or ett par 74or o ska nu i år köpa ett par nya 81or eftersom de andra börjar kännas lite korta...</p><p></p><p>Pjäxor:</p><p>pjäxorna ska sitta tajt, eliten har så tajta, så de kan vara 2 strl mindre än va de igentligen har, men jibbers ska (enligt min åsikt) ha rätt strl...</p><p></p><p>Märken:</p><p>Armada - en av de största,Salomon - kör också många på har ett par gamla 1080 o dom är bra i park och lite fetare så dom funkar utanför också!,fisher - kommer med en ny höjdare i år,head - för tunga för min smak,scott - har inte kört men gillas av väligt många dem.</p><p></p><p>om du någonsin är i Åre, gå till ÅRE SKIDSPORT den absolut bästa affären i sverge va ja vet!!</p><p></p><p>Där kan du köpa det bästa från topp till tå!</p><p></p><p>//KOLAN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kol4n, post: 211179, member: 67097"] Skidor: du kan ha lite längre skidor än de du funderar på nu, men det är helt och hållet en smaksak, jag är 187 o ja har ett par 68or ett par 74or o ska nu i år köpa ett par nya 81or eftersom de andra börjar kännas lite korta... Pjäxor: pjäxorna ska sitta tajt, eliten har så tajta, så de kan vara 2 strl mindre än va de igentligen har, men jibbers ska (enligt min åsikt) ha rätt strl... Märken: Armada - en av de största,Salomon - kör också många på har ett par gamla 1080 o dom är bra i park och lite fetare så dom funkar utanför också!,fisher - kommer med en ny höjdare i år,head - för tunga för min smak,scott - har inte kört men gillas av väligt många dem. om du någonsin är i Åre, gå till ÅRE SKIDSPORT den absolut bästa affären i sverge va ja vet!! Där kan du köpa det bästa från topp till tå! //KOLAN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Massa hjälp med twintip ?!
Tillbaka
Topp