Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lite mer info: http://www.friluftsframjandet.se/aktivitet?id=11941496felix sa:Var anmäler man sig, pris osv?
Är det steg 1 i nån längre kurs?
vet inte riktigt to be honest. var en klasskamrat som sa att det skulle vara nån utbildning så jag anmälde mig :DOhm1e sa:introduktionsutbildning menas med.......?
Vad är det? Någon som kan förklara lite lätt?.
Haha, fränt att anmäla sig till en kurs som man inte ens vet vad de är:P kanske man skulle anmäla sig om man visste vad det var?E_Rockner sa:vet inte riktigt to be honest. var en klasskamrat som sa att det skulle vara nån utbildning så jag anmälde mig :DOhm1e sa:introduktionsutbildning menas med.......?
hade ju med skidåkning att göra så det var bara att anmäla sig :D.Tipsson sa:Haha, fränt att anmäla sig till en kurs som man inte ens vet vad de är:P kanske man skulle anmäla sig om man visste vad det var?E_Rockner sa:vet inte riktigt to be honest. var en klasskamrat som sa att det skulle vara nån utbildning så jag anmälde mig :DOhm1e sa:introduktionsutbildning menas med.......?
Vad är det? Någon som kan förklara lite lätt?.![]()
"Introduktionskurs 2009 För er som är intresserade av att bli instruktörer så passar denna två dagars introduktionsutbildning perfekt. Efter introduktionsutbildning är man behörig att delta i Friluftsfrämjandets skidskola som assisterande instruktör"Ohm1e sa:introduktionsutbildning menas med.......?
aa typ assisterade skidlärareHogizz sa:Skidlärare alltså?
Undrar också vad det är![]()