Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte alla som har bil eller föräldrar som gärna kör den där extra bitenR00bert sa:Måttsund brukar inte ha så brottom känns det som. Å andra sidan är det väl inget bekymmer då det inte är världens roligaste backe direkt. Bara packa bilen och köra ett par mil till bättre backar!
Storklinten öppnar som sagt till helgen. De verkar lite osäkra på om de kan öppna hela vägen upp till toppen, men med all snö som kommit tycker jag inte det borde vara några problem. Finns lite info på deras hemsida.
Kåbdalis har ju öppet sen rätt länge även dom. Tror även de har ett litet gupp vid restaurangen för akrobatik, om man är lagd åt det hållet.
Då är det väl LALP´s förtjänst? För med J-O i spetsen kan jag inte tänka mig att den skulle öppnat innan jul... xDSSyk sa:Jag pratade just med dem och de behöver spruta tre dagar till, så det finns chans att backen öppnar till helgen.
okej najs då kanske det blir premiär i helgen.SSyk sa:Jag pratade just med dem och de behöver spruta tre dagar till, så det finns chans att backen öppnar till helgen.
Det hoppas jag då iaf men landningen får man klaga på hela tiden, JO är väl sådär :>Mariahh sa:Hahah ja det måste du verkligen Hogizz! :D
Måttsund borde ju verkligen ta å rycka upp sig, har ju förfallit. Ids dom ens pista nu för tiden?:S
rails är för bitches, är ju inte spec långt till gränsen, är ju bara rulla dit när man känner sig lite sugenHogizz sa:Det hoppas jag då iaf men landningen får man klaga på hela tiden, JO är väl sådär :>Mariahh sa:Hahah ja det måste du verkligen Hogizz! :D
Måttsund borde ju verkligen ta å rycka upp sig, har ju förfallit. Ids dom ens pista nu för tiden?:S
Dock så blir det nå rails iår sa en fågel i mitt öra. Kan ju iaf inte bli sämre haha
Du är bortskämd och vågar inte raila för skidorna kanske får EN REPA!!! AAAAH!Fredrik_Forss sa:rails är för bitches, är ju inte spec långt till gränsen, är ju bara rulla dit när man känner sig lite sugenHogizz sa:Det hoppas jag då iaf men landningen får man klaga på hela tiden, JO är väl sådär :>Mariahh sa:Hahah ja det måste du verkligen Hogizz! :D
Dock så blir det nå rails iår sa en fågel i mitt öra. Kan ju iaf inte bli sämre haha![]()
Hmm... Bara jag som känner av den aningens bristande logiken?Hogizz sa:Du är bortskämd och vågar inte raila för skidorna kanske får EN REPA!!! AAAAH!
Njae, "bortskämd" passar nog inte riktigt in i den meningenwamp sa:Hmm... Bara jag som känner av den aningens bristande logiken?Hogizz sa:Du är bortskämd och vågar inte raila för skidorna kanske får EN REPA!!! AAAAH!
Det var nå folk som byggde ett litet hopp med bra landning som var lite roligt. Men alla hoppade där så hoppet blev snabbt platt som en pannkaka.krow sa:antar att dom inte hade nå riktiga hopp, men fanns det några åkare som byggde småhopp eller nåt sånt? hade tänkt fara till helgen