Mayerhofen v.7

Retard

Ny medlem
Mayerhofen v.7
Sommaren och sommarlovet är tyvärr slut, men snart drar vintern igång och då blir det att leka i snön. Med tanke på att många kommit på att alperna äger så behöver man redan bokat sin sportlovsresa och jag har nu bokat resa till Mayerhofen i Österrike. Problemet är att jag hittade inga kompisar som uppfyllde kraven på resesällskap: Att kunna supa som en man på kvällen och åka skidor som en gud på dagen. (och hade $ nog)

Så.. Finns det någon där ute som ska dit vecka 7 och är lite galen och tycker att supa är viktigt men skidåkning är viktigare..?

Hör av dig.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp