Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jingvar" data-source="post: 910649" data-attributes="member: 122223"><p>tja!</p><p></p><p>jag ska säsonga i mayrhofen hela vinter. kom precis hem efter en underbar tågluff och ett av stoppen var mayrhofen för att ordna arbete. boende hade jag sedan tidigare på just ovan nämnda gasthof zillertal. arbete visade väldigt enkelt att ordna, var helt enkelt runt och kollade lite olika hotell och fick träff på ett ganska snart. </p><p></p><p>många hotell söker utbildad personal, till exempel kock eller servitris, men utan att kunna sånt tror jag det är hyffsat enkelt att hitta kneg bara du är redo att jobba med lite vad som helst. några ställen frågade även om jag stått i skiduthyrning tidigare, så har du erfarenheter av det löser det sig nog. </p><p></p><p>jag fick jobb på ett stort hotell som diskare, deltid på kvällarna. kommer bli perfekt då jag hinner åka skidor på dagarna och jobba på kvällarna. hotellet erbjöd även boende men iom att jag redan hade var det onödigt, de hade dessutom ett begränsat antal. </p><p></p><p>så åker du ner i tid och ger fan på´t så ordnar det sig nog med både arbete och boende!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jingvar, post: 910649, member: 122223"] tja! jag ska säsonga i mayrhofen hela vinter. kom precis hem efter en underbar tågluff och ett av stoppen var mayrhofen för att ordna arbete. boende hade jag sedan tidigare på just ovan nämnda gasthof zillertal. arbete visade väldigt enkelt att ordna, var helt enkelt runt och kollade lite olika hotell och fick träff på ett ganska snart. många hotell söker utbildad personal, till exempel kock eller servitris, men utan att kunna sånt tror jag det är hyffsat enkelt att hitta kneg bara du är redo att jobba med lite vad som helst. några ställen frågade även om jag stått i skiduthyrning tidigare, så har du erfarenheter av det löser det sig nog. jag fick jobb på ett stort hotell som diskare, deltid på kvällarna. kommer bli perfekt då jag hinner åka skidor på dagarna och jobba på kvällarna. hotellet erbjöd även boende men iom att jag redan hade var det onödigt, de hade dessutom ett begränsat antal. så åker du ner i tid och ger fan på´t så ordnar det sig nog med både arbete och boende! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 11/12
Tillbaka
Topp