Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jingvar" data-source="post: 959296" data-attributes="member: 122223"><p>alltså, det har ju en fördel i att det är 25 säsongare som bor i ett hus och att det hela tiden händer ganska mycket runt gasthof hela vintern. att det dessutom är det enda stället som går att boka i förväg gör ju att dem kan ta ganska mycket betalt när folk bara kan jämföra med st. anton, chamonix, val thorens eller någon annan större ort, men mayrhofen är mycket billigare. eller ska vara iaf.. vet inte vad det är för problem du har hört talas om, men som boende där hela vintern tyckte jag det snarare var tvärt om, och det är jag säker på att jag inte var ensam om. </p><p></p><p>många andra hade boende genom jobbet, eller hade skaffat boende på plats. vet knappt någon som kom dit i december/januari som fick åka hem igen pga att dem inte hittade boende utan det löste sig för alla. tror faktiskt gasthof är det enda stället du kan boka i förväg, så vill ni ha säkert boende innan får ni nog åka ner en helg under hösten eller tidigt på säsongen och gambla lite.</p><p></p><p>dock kan jag inte göra annat än att rekommendera att åka till mayrhofen för säsong, hade underbart roligt hela vintern och tyckte att både byn och dalen var kanon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jingvar, post: 959296, member: 122223"] alltså, det har ju en fördel i att det är 25 säsongare som bor i ett hus och att det hela tiden händer ganska mycket runt gasthof hela vintern. att det dessutom är det enda stället som går att boka i förväg gör ju att dem kan ta ganska mycket betalt när folk bara kan jämföra med st. anton, chamonix, val thorens eller någon annan större ort, men mayrhofen är mycket billigare. eller ska vara iaf.. vet inte vad det är för problem du har hört talas om, men som boende där hela vintern tyckte jag det snarare var tvärt om, och det är jag säker på att jag inte var ensam om. många andra hade boende genom jobbet, eller hade skaffat boende på plats. vet knappt någon som kom dit i december/januari som fick åka hem igen pga att dem inte hittade boende utan det löste sig för alla. tror faktiskt gasthof är det enda stället du kan boka i förväg, så vill ni ha säkert boende innan får ni nog åka ner en helg under hösten eller tidigt på säsongen och gambla lite. dock kan jag inte göra annat än att rekommendera att åka till mayrhofen för säsong, hade underbart roligt hela vintern och tyckte att både byn och dalen var kanon! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 12/13
Tillbaka
Topp