Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jingvar" data-source="post: 959766" data-attributes="member: 122223"><p>är väl inte allt för svårt att få jobb i mayrhofen, tyckte de flesta som verkligen ville jobba hade ett kneg. men är väl som överallt annars i österrike. men håll er borta i från diskjobben!</p><p></p><p>gällande offpiste puderhets måste jag säga att det passar ganska bra att åka dit. själva mayrhofen har ingen vidare offpiste att hitta, men runtliggande system, som säsongskortet täcker och dit du kommer med dal-tåget inom 30 min, har en jäkla massa fina ställen. där stämmer det som loevstrand att puderhetsen inte så jämförbar med chamonix eller st. anton, och vi kunde utan problem hitta puder flera dagar efter snöfall när vi lärt oss systemen lite bättre.</p><p></p><p>sen är faktiskt inte mayrhofen stort alls, utan är mest uppbyggt kring parken. däremot är möjligheterna i zillertal smått obegränsade, speciellt på hintertux där vi åkte puder hela april.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jingvar, post: 959766, member: 122223"] är väl inte allt för svårt att få jobb i mayrhofen, tyckte de flesta som verkligen ville jobba hade ett kneg. men är väl som överallt annars i österrike. men håll er borta i från diskjobben! gällande offpiste puderhets måste jag säga att det passar ganska bra att åka dit. själva mayrhofen har ingen vidare offpiste att hitta, men runtliggande system, som säsongskortet täcker och dit du kommer med dal-tåget inom 30 min, har en jäkla massa fina ställen. där stämmer det som loevstrand att puderhetsen inte så jämförbar med chamonix eller st. anton, och vi kunde utan problem hitta puder flera dagar efter snöfall när vi lärt oss systemen lite bättre. sen är faktiskt inte mayrhofen stort alls, utan är mest uppbyggt kring parken. däremot är möjligheterna i zillertal smått obegränsade, speciellt på hintertux där vi åkte puder hela april. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen 12/13
Tillbaka
Topp