Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen..?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 450695" data-attributes="member: 80557"><p>Mayrhofen är för mkt svenskar i (som svar pa om det bara är tyskar där) ;-)</p><p>det är ju typ en av svensk-orterna tillsammans med stanton och bad g</p><p>är nog bra fart fest där</p><p></p><p>är inte burton längre men vans</p><p><a href="http://www.vans-penken-park.com/" target="_blank">http://www.vans-penken-park.com/</a></p><p>men det spelar ju ingen roll...den parken e inge fantastisk ända i jämf med Laax..men ok god nog:-9</p><p></p><p>sen har du ju park i Gerlos och hintertux ocksa i samma dal..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 450695, member: 80557"] Mayrhofen är för mkt svenskar i (som svar pa om det bara är tyskar där) ;-) det är ju typ en av svensk-orterna tillsammans med stanton och bad g är nog bra fart fest där är inte burton längre men vans [URL]http://www.vans-penken-park.com/[/URL] men det spelar ju ingen roll...den parken e inge fantastisk ända i jämf med Laax..men ok god nog:-9 sen har du ju park i Gerlos och hintertux ocksa i samma dal.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen..?
Tillbaka
Topp