emppov
Ny medlem
Mayrhofen..?
Hola
jag brukar åka skidor varje år i österrike och tänker inte sluta med det. men hittills har jag åkt i bad gastein där jag bara kan åka offpist eller pist, alltså om jag vill hoppa eller någt måste jag göra det från cliffs... läste though att mayrhofen har en burton park och det lät jäkla soft men... jag e inte bara ute efter en park så vet någon om det är bra afterski, liftsystem, pistsytem, offpist, barer, människor (alltså inte bara tyskar) och sånt...? jag vill inte riktigt åka till ett ställe som e dött, så har någon bra info om just mayrhofen???
jag brukar åka skidor varje år i österrike och tänker inte sluta med det. men hittills har jag åkt i bad gastein där jag bara kan åka offpist eller pist, alltså om jag vill hoppa eller någt måste jag göra det från cliffs... läste though att mayrhofen har en burton park och det lät jäkla soft men... jag e inte bara ute efter en park så vet någon om det är bra afterski, liftsystem, pistsytem, offpist, barer, människor (alltså inte bara tyskar) och sånt...? jag vill inte riktigt åka till ett ställe som e dött, så har någon bra info om just mayrhofen???