Medelbra åkare, bräda.

snownoob

Ny medlem
Medelbra åkare, bräda.
Somsagt jag är en allround åkare, kör vissa hopp och åker lite offpist/pist m.m allt man är sugen för dvs. Har tidigare hyrt grejer och även så köpte jag en bräda när jag var lite yngre. 145 cm lång random beggad bräda som fungerade helt ok.

Men nu har jag växt till mig och är 183 cm lång med 85 starka kilon ;).

Hade helst tänkt mig något begangat i en prisklass med ett max på cirka~ 2000:- för ett paket, då det känns bäst när jag inte ens vet vad som är bra på marknaden...

Åker inte jättemycket så hade inte tänkt köpa nått VRÅLåk direkt men tycker det är riktigt kul.

/snown00b
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp