Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="powderalert" data-source="post: 811911" data-attributes="member: 103788"><p>Både Sidestash och Hardside har ju fått bra kritik för sin allroundhet. För året var det Hardside som fick goda vitsord och i år verkar det vara Sidestash som tar hem ovationerna. Steget från att gå från trådsmala pinnar till lite fetare skidor gjorde att jag landade på en Hardside 188 med årets Baron, kanske ångrar jag valet av 98mm ist för 108mm efter några veckors offpist nästa år... Närmar mig de fyrtio, är 186 och väger in på 90+ och har samma målsättning som den du beskriver och tror endera skidan passar min åkstil och där jag befinner mig oftast, uppkört offpist eller/och pistnära. Som MM poängterar finns det gott om tips och ett av de bästa jag sett var att Sport-Conrad nästan skänker bort årets modeller i kombination med bindingar. Är grafiken inte avgörande hittar du både Hardside och Sidestash till ett schysst pris där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="powderalert, post: 811911, member: 103788"] Både Sidestash och Hardside har ju fått bra kritik för sin allroundhet. För året var det Hardside som fick goda vitsord och i år verkar det vara Sidestash som tar hem ovationerna. Steget från att gå från trådsmala pinnar till lite fetare skidor gjorde att jag landade på en Hardside 188 med årets Baron, kanske ångrar jag valet av 98mm ist för 108mm efter några veckors offpist nästa år... Närmar mig de fyrtio, är 186 och väger in på 90+ och har samma målsättning som den du beskriver och tror endera skidan passar min åkstil och där jag befinner mig oftast, uppkört offpist eller/och pistnära. Som MM poängterar finns det gott om tips och ett av de bästa jag sett var att Sport-Conrad nästan skänker bort årets modeller i kombination med bindingar. Är grafiken inte avgörande hittar du både Hardside och Sidestash till ett schysst pris där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp