Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 812241" data-attributes="member: 102471"><p>Finns massa mer skidor till din lista ju som du inte ens har nämt eller bara plockat bort:</p><p></p><p>Line Prophet 115 (sett ur mina ögon förmodligen den bästa skidan denna säsongen av de jag har testat i den bredden)</p><p>Line Prophet 100 (Varför bort plockad? Sjukt kul skida som uppfyller alla dina krav)</p><p>Moment Belafonte 106 mm i midjan tiprocker och då snackar vi rocker som rocker och inget sånt där fjant som K2 sysslar med.</p><p>Gotaman? Bortplockad på grund av svängradien? Den är snabb som få att svänga runt var min uppfattning. Mest beronde på full rocker. </p><p></p><p>Alla dessa skidor ovan är enligt mitt tycke mer lämpliga än K2 skidorna. DPS har jag inte kört men de såg för jävla bra ut på ISPO och med en lämplig svängradie.</p><p></p><p>Sen har du ju även Hendryx som ett alternativ inte att glömma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 812241, member: 102471"] Finns massa mer skidor till din lista ju som du inte ens har nämt eller bara plockat bort: Line Prophet 115 (sett ur mina ögon förmodligen den bästa skidan denna säsongen av de jag har testat i den bredden) Line Prophet 100 (Varför bort plockad? Sjukt kul skida som uppfyller alla dina krav) Moment Belafonte 106 mm i midjan tiprocker och då snackar vi rocker som rocker och inget sånt där fjant som K2 sysslar med. Gotaman? Bortplockad på grund av svängradien? Den är snabb som få att svänga runt var min uppfattning. Mest beronde på full rocker. Alla dessa skidor ovan är enligt mitt tycke mer lämpliga än K2 skidorna. DPS har jag inte kört men de såg för jävla bra ut på ISPO och med en lämplig svängradie. Sen har du ju även Hendryx som ett alternativ inte att glömma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp