Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 812262" data-attributes="member: 12152"><p>Årets modell har samma rockerprofil som Hellbent, dvs långt från någon mini-rocker. Säkerligen kul skidor för den som gillar kvicka skidor åt det mjuka hållet. </p><p></p><p>Angående Hardside och Sidestash så tycker jag egentligen inte att det finns något som talar för Hardsiden i det valet. I pisten tycker jag inte att Sidestash känns det minsta bred, och jag ser ingen anledning att gå ner för att få bättre pistegenskaper. Det skulle isf vara för att Sidestash har en större tendens att producera "bredlaggshackande" i pressad sladdsväng på vissa typer av underlag. Coomback vinner på att den är lätt och för den som ska klättra mycket är den smidigt med ett par lätta skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 812262, member: 12152"] Årets modell har samma rockerprofil som Hellbent, dvs långt från någon mini-rocker. Säkerligen kul skidor för den som gillar kvicka skidor åt det mjuka hållet. Angående Hardside och Sidestash så tycker jag egentligen inte att det finns något som talar för Hardsiden i det valet. I pisten tycker jag inte att Sidestash känns det minsta bred, och jag ser ingen anledning att gå ner för att få bättre pistegenskaper. Det skulle isf vara för att Sidestash har en större tendens att producera "bredlaggshackande" i pressad sladdsväng på vissa typer av underlag. Coomback vinner på att den är lätt och för den som ska klättra mycket är den smidigt med ett par lätta skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp