Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kamelbulan" data-source="post: 822796"><p>Jag hade i princip bestämt mig för ett par Sultan 94, men idag fick jag tillfälle att klämma på ett par Sultan 85 och ett par K2 Hardside. Tyckte att Sultanerna kändes ganska mjuka, Hardside kändes mer stunsiga, så att säga. Jag väger något över 80, så det blir ju lite tryck automatiskt, plus att jag inte har några problem med att trycka till med benen (cyklist). Om jag förstått rätt så är Sultan 85 och 94 samma konstruktion (sandwich), så jag antar att 94:an känns som 85:an, c:a. Hm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kamelbulan, post: 822796"] Jag hade i princip bestämt mig för ett par Sultan 94, men idag fick jag tillfälle att klämma på ett par Sultan 85 och ett par K2 Hardside. Tyckte att Sultanerna kändes ganska mjuka, Hardside kändes mer stunsiga, så att säga. Jag väger något över 80, så det blir ju lite tryck automatiskt, plus att jag inte har några problem med att trycka till med benen (cyklist). Om jag förstått rätt så är Sultan 85 och 94 samma konstruktion (sandwich), så jag antar att 94:an känns som 85:an, c:a. Hm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp