Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pajasen" data-source="post: 825200" data-attributes="member: 117528"><p>Tjena! jag lånar tråden lite. behöver lite tips och råd! </p><p></p><p>Jag ska åka till alperna och säsonga nu i vinter, och behöver köpa mig ett par skidor. Jag har åkt mkt skidor, van skidåkare. Har varit uppe i sälen ungefär 2 gånger om året sen jag var 8 år, 19 år nu. har bara åkt pist, åkt lite i skogen osv. Jag är 175 lång och väger ungefär 75. </p><p></p><p>Nu när jag/vi ska till alperna så vill jag testa att åka offpist eller lära mig att åka offpist. så det blir mycket offpist men även pist och kanske lite park. (beror på om kompisarna ska åka där, jag har inte åkt mkt park i mina dar.) </p><p></p><p>Jag har tittat lite på K2 Sidestash och Salomon Shogun. men nu till frågan, hur långa ska skidorna va och vilka bindningar rekomenderar ni? </p><p></p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pajasen, post: 825200, member: 117528"] Tjena! jag lånar tråden lite. behöver lite tips och råd! Jag ska åka till alperna och säsonga nu i vinter, och behöver köpa mig ett par skidor. Jag har åkt mkt skidor, van skidåkare. Har varit uppe i sälen ungefär 2 gånger om året sen jag var 8 år, 19 år nu. har bara åkt pist, åkt lite i skogen osv. Jag är 175 lång och väger ungefär 75. Nu när jag/vi ska till alperna så vill jag testa att åka offpist eller lära mig att åka offpist. så det blir mycket offpist men även pist och kanske lite park. (beror på om kompisarna ska åka där, jag har inte åkt mkt park i mina dar.) Jag har tittat lite på K2 Sidestash och Salomon Shogun. men nu till frågan, hur långa ska skidorna va och vilka bindningar rekomenderar ni? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp