Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pajasen" data-source="post: 825929" data-attributes="member: 117528"><p>okej, tack för tipsen! </p><p></p><p>Men vad är det för skillnad på STH 14 Driver och STH 14? för STH 14 Driver hittar jag inte på skidbutiken och på SC så kommer dom skickas ungefär om 2-3 veckor och vet inte om jag hinner få dom tills dess. </p><p></p><p>Några andra förslag på bindningar till dessa två skidor? Sidestash och shogun? </p><p></p><p>Och när jag var inne på Stadium så gav personalen mig tipset att jag ska ha skidor som är i min längd dvs 170-175. så blev osäker här. ska jag köpa 181/182 eller ska jag gå ner runt 175? shogunen har ju 173 i längd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pajasen, post: 825929, member: 117528"] okej, tack för tipsen! Men vad är det för skillnad på STH 14 Driver och STH 14? för STH 14 Driver hittar jag inte på skidbutiken och på SC så kommer dom skickas ungefär om 2-3 veckor och vet inte om jag hinner få dom tills dess. Några andra förslag på bindningar till dessa två skidor? Sidestash och shogun? Och när jag var inne på Stadium så gav personalen mig tipset att jag ska ha skidor som är i min längd dvs 170-175. så blev osäker här. ska jag köpa 181/182 eller ska jag gå ner runt 175? shogunen har ju 173 i längd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Medelfeta skidor?
Tillbaka
Topp