Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Mediaprogammet (gymnasium)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_Te" data-source="post: 115310" data-attributes="member: 32667"><p>Sök till Mediagymnasiet. Kolla bara att du får behörighet till högskolan ifall du skulle få för dig att du vill ändra inriktning senare i livet. Att livnära sig på att bara göra skid/surf mm är svårt. Dom personer som jag känner eller har träffat genom mitt jobb måste dryga ut sin inkomst med diverse andra jobb inom film eller något helt annat. Men som sagt var kolla med Downfilm. Även om de inte bara gör skidfilm hela tiden så finns det säkert en chans att komma med på den delen när du väl har fått in en fot. Om inte kanske Ruben Östlund som var med och gjorde de första Free Radicals filmerna har någon ny långfilm på gång och behöver extra hjälp.</p><p></p><p>Lycka till </p><p></p><p>Jobbar själv inte på något produktionsbolag utan Post Production (allt efter inspelning). På www.chimney.se kan du se vad vi håller på med.</p><p></p><p>/John</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_Te, post: 115310, member: 32667"] Sök till Mediagymnasiet. Kolla bara att du får behörighet till högskolan ifall du skulle få för dig att du vill ändra inriktning senare i livet. Att livnära sig på att bara göra skid/surf mm är svårt. Dom personer som jag känner eller har träffat genom mitt jobb måste dryga ut sin inkomst med diverse andra jobb inom film eller något helt annat. Men som sagt var kolla med Downfilm. Även om de inte bara gör skidfilm hela tiden så finns det säkert en chans att komma med på den delen när du väl har fått in en fot. Om inte kanske Ruben Östlund som var med och gjorde de första Free Radicals filmerna har någon ny långfilm på gång och behöver extra hjälp. Lycka till Jobbar själv inte på något produktionsbolag utan Post Production (allt efter inspelning). På www.chimney.se kan du se vad vi håller på med. /John [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Mediaprogammet (gymnasium)
Tillbaka
Topp