Medresenär till Livigno v10

Igel

Aktiv medlem
Hejsan.

Jag är en snowboardåkande farbror på 42 år från Ängelholm.
Har kikat in mig på en resa till Livigno v10. Ingen av mina vänner som brukar haka på, kan detta året.
De har köpt hus nyss, får barn etc. :(
Vi har genom åren varit runt en del i Tyrolen.

Är det någon som vågar ha mig som roomie, och göra en tripp en vecka?

Jag gillar att åka hela fm , samtidigt som jag njuter av en weizen på eftermiddagen. Kan bli en timmes åk till , innan vi siktar in afterskin. :cool:
Har varit 2 ggr där innan och har bra koll. Svarta backar (den som är) och puder kör vi gärna i. Här är vi inte kräsna. Jag är dock lika graciös över hinder som en elefant är i ett kök, så parken kanske är fel miljö :lol:
Dock kompenserar jag det hela med att plåta dig när du gör den perfekta 360´n. Jag plåtar som frilans och kommer att ha med mig en del grejer för detta ändamål.

Skulle ni vara 2-3 st som vill haka på, finnes det större rum som är till för 3-4 resenärer.

Resan inkluderar frukost, liftkort, valbar 3 rätters på kvällen, boende på liftnära 4-stjärnigt hotell med spa, flyg, transfer etc.
Den kostar 10 lakan totalt, men då är allt som kostar nått betalt med.

Sugen? Dra en rad här, pm eller helst ett mail på peter-igelhammar@hotmail.com

Ja, eventuellt är jag sugen - beror på om jag åker till Canada/eller Japan.
Vem håller i resan? Flyg?
Bor själv utanför Ängelholm, Vallåsen kanske?
Det var länge sedan jag körde deras park ;)

:D
Ja resan är med flyg från Kastrup (en Gt innan take-off?)

Resan inkluderar frukost, liftkort, valbar 3 rätters på kvällen, boende på liftnära 4-stjärnigt hotell med spa, flyg, transfer etc.

Det enda man pröjsar utöver är: lunchen i backen samt ev skidhyra/skidfrakt.

Jag finns även på Facebook. Dra ett pm :cool:
https://www.facebook.com/peter.igelhammar

Vallåsen... ja du. Åkte där en del förr, men nu hinns det inte med känns det som. Hus och barn tar all tid.
Det är solklart den bästa skidåkningen inom rimligt avstånd. Trevligt att Branäs valt att satsa på anläggningen.

Hör av dej :D

Tillbaka
Topp