jonasjonas
Ny medlem
Medresenärer till främst Saalbach
Tänkte dra till alperna i vinter som så många andra och letar därför medresenärer. Finns trådar om detta jag vet, men jag är väl för lat. Någon som är sugen? Tänkte främst Saalbach. Har varit där och säsongat för ett par år sedan och känner att det är läge nu igen.
Letar boende as we speak och eftersom jag varit där förut har jag väl hyffsad koll på var man vill bo osv, men har som sagt ingen att bo med...
jonas_s81@hotmail.com är min mail ifall någon känner sig träffad. Blir vi 4st fixar vi boende för 4, blir vi 10st fixar vi boende för 10 osv. Alla är välkomna.
Ha det
/Jonas
Letar boende as we speak och eftersom jag varit där förut har jag väl hyffsad koll på var man vill bo osv, men har som sagt ingen att bo med...
jonas_s81@hotmail.com är min mail ifall någon känner sig träffad. Blir vi 4st fixar vi boende för 4, blir vi 10st fixar vi boende för 10 osv. Alla är välkomna.
Ha det
/Jonas