Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellan Rustler 11 och Enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 1203344" data-attributes="member: 35502"><p>Av dom du nämnt tror jag mest på enforcern eller minbender 108, 99:an har inte mycket till tailrocker. QST har för lite metall i sig, Rustler 10 blir ungefär som 11:an. Arv:n har jag dålig koll på. Fischer 102 FR? Fått fin kritik här på freeride, dock utan metall. Annars om du väntar till nästa år en Salomon Stance 102, fick väldigt fina vitsord av skiessentials.com dom beskrev den som en lekfull charger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 1203344, member: 35502"] Av dom du nämnt tror jag mest på enforcern eller minbender 108, 99:an har inte mycket till tailrocker. QST har för lite metall i sig, Rustler 10 blir ungefär som 11:an. Arv:n har jag dålig koll på. Fischer 102 FR? Fått fin kritik här på freeride, dock utan metall. Annars om du väntar till nästa år en Salomon Stance 102, fick väldigt fina vitsord av skiessentials.com dom beskrev den som en lekfull charger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellan Rustler 11 och Enforcer 93
Tillbaka
Topp