Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellan Rustler 11 och Enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1203422" data-attributes="member: 149275"><p>En sista fråga, någon som testat årets Rustler 10 och och Rustler 11 (är väl oförändrad?) och kan säga hur de jämförs?</p><p></p><p>står mellan R10 och E104 nu.</p><p></p><p>Tack!</p><p></p><p>Edit: då detta skrevs om R10 i Blister så känns E104 som bäst alternativ:</p><p>”The new Rustler 10 is, again, notably more damp than the old version, but it feels to me like most of the added weight in the new ski is around the middle. The new Rustler 10’s tips still feel light and tend to get deflected pretty easily at high speeds in rough, inconsistent snow.” Detta är problemet jag känner av med R11 och jag vill undvika.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1203422, member: 149275"] En sista fråga, någon som testat årets Rustler 10 och och Rustler 11 (är väl oförändrad?) och kan säga hur de jämförs? står mellan R10 och E104 nu. Tack! Edit: då detta skrevs om R10 i Blister så känns E104 som bäst alternativ: ”The new Rustler 10 is, again, notably more damp than the old version, but it feels to me like most of the added weight in the new ski is around the middle. The new Rustler 10’s tips still feel light and tend to get deflected pretty easily at high speeds in rough, inconsistent snow.” Detta är problemet jag känner av med R11 och jag vill undvika. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellan Rustler 11 och Enforcer 93
Tillbaka
Topp