Ok, tycker att jag måste ta tag i det här nu...för att gå på krogen och dricka "brantåkningsdricka" i Sverige, måste man minst vara 18 år...för att handla "brantåkningsdricka" på systemet i Sverige måste man vara äldre än så...om inte "brantåkningsdricka" är lika med hallonsaft...förstås...
Hallonsaft till er som inte får...sprit till oss som får...
Självkritiken här på forumet är som synes under all kritik. Brantåkning hit...brantåkning dit...vad fan...16 åringar från Järfälla, som dricker hallonsaft...de flesta här på forumet verkar ta sig själva på alldeles för stort allvar...koppla av...och koppla på, när ni har snö under skidorna isället...sluta med skitsnacket, börja med tramssnacket istället...
Jag har inget mot seriösa inlägg...tvärtemot...men det skall vara fakta som stämmer, inte skitsnack...som inte stämmer...jag har hört bla bla bla av en kusins kompis storebrors systers att bla bla...så bla bla bla...(men vet inget själv)
Jag har absolut inget mot oseriösa inlägg...ibland måste man vädra ut skitlukten...det är bara så...för att så är det...
Brantåkning...ehh...Järfälla alpina...det var där allt började, för en annan alltså...
/skidpryot - I want the truth...