Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är i alperna hela säsongen så lite dåligt uppdaterad men en snabbtitt ger ju en lysande prognos. Normal ganska varmt nere och bra uppe men nu ganska kallt även nere.@JAndersB , du som har erfarenhet. Vi funderar på att åka till Myrkdalen ons-sön. Hur skulle du själv resonera nu utifrån rådande väderprognos?
Jag skulle säga precis som Torax sagt ovan. Alla orter inom rimligt avstånd ifrån de större norska städerna svämmar över på helger, speciellt om det snöat bra. Men även om ökningen är procentuellt stor så gissar jag lilla myrkdalen är en rellativt folkfattig ort. Lycka till, bara resan dit och miljön runt fjordarna är ju värt det. Topptursberg finns det ju gott om!Vi funderar på att dra till Myrkdalen om 3-4 veckor - försöka tajma in en dump. Är det någon period som det är mer/mindre med folk. Jag noterade @Sonite svar att nu var det väldigt lugnt. Funderade om det blir tillströmning dels pga att länder öppnar upp och dels om sportloven i Sverige har någon påverkan.
Nej, vi velade länge men kombinationen av flygförsening, för varmt och egentligen inget västvindsläge utan även nysnö i Hemsedal gjorde att vi stannade. Hade ganska bra torsdag i Hemsedal, sedan för mycket folk. Avsaknaden av powder alerts från vestlandet tydde på rätt beslut. Ostvinden och kyla gör att Hemsedal ser fint ut kommande vecka. Typ så här:@JAndersB
Hur blev det med nyår? Myrkdalen eller?