Mfm Äger Skidåkare !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mfm Äger Skidåkare !
NO I DONT THINK SO BEACUSE IM ALIVE YOOOO :D :D :D:D:D :D:D : D: D:D : Ärligt talat så ljuger du. Han dödar ingen, och om han gör det så ska han hamna bakom lås och bom. Sluta prata låtsasengelska nu.

Senast ändrad:
Mfm Äger Skidåkare !
Freddanblip sa:
NO I DONT THINK SO BEACUSE IM ALIVE YOOOO :D :D :D:D:D :D:D : D: D:D : Ärligt talat så ljuger du. Han dödar ingen, och om han gör det så ska han hamna bakom lås och bom. Sluta prata låtsasengelska nu.
nej han har ju såklart rymt från fängelset han är ju thuug!

Mfm Äger Skidåkare !
å snowboard åkarna undrar vrf endel backar har förbjudit snowboard:p men de där killen var ju grym!

Mfm Äger Skidåkare !
rubriken kan diskuteras

t-hall kör ju fan galnare i offpisten än denna snubbe.

Mfm Äger Skidåkare !
hahahaa jäklar va han måste vara hatad av alla han glider runt å sprutar snö på xD

Mfm Äger Skidåkare !
Mfm Äger Skidåkare !
SAAATAN vikken steezee killen hade :D sjukt kul att spruta ner folk så där :) hihi

Mfm Äger Skidåkare !
killen hade skillz! men åka runt att spruta ner massa oskyldiga människor bara för dom åker skidor var väl helt onödigt, barnslig kille dedär, det gjorde så han blev en jävla tönt.. han kunde vart jävligt bra i mina ögon men attityden förstörde hela skitn'!

Mfm Äger Skidåkare !
Filleee sa:
killen hade skillz! men åka runt att spruta ner massa oskyldiga människor bara för dom åker skidor var väl helt onödigt, barnslig kille dedär, det gjorde så han blev en jävla tönt.. han kunde vart jävligt bra i mina ögon men attityden förstörde hela skitn'!
haha fy faan va gay du låter..

Mfm Äger Skidåkare !
för att få in tråden på en lite seriösare bana...vilka filmer har marc frank varit med i de senaste säsongerna, skulle vilja se mer men med bättre upplösning?!

Mfm Äger Skidåkare !
Hallvar sa:
för att få in tråden på en lite seriösare bana...vilka filmer har marc frank varit med i de senaste säsongerna, skulle vilja se mer men med bättre upplösning?!
City park City kom för några år sedan. jävligt skön faktist.

Mfm Äger Skidåkare !
seriöst ganska omoget av han endå, de är sånt där som gör att vi snowboardåkare blir ogillade av vissa, hade varit en sak om de var idioter han spruta snö mot men de vet man ju inte

Mfm Äger Skidåkare !
Hallvar sa:
absinthe optimistic som kom iår eller förra året är han med i

Mfm Äger Skidåkare !
Hallvar sa:
han e me i finger on da triggers filmer också, one love, cold world, många innan dom, o i år släpper dom familia!

den kmr bli sjuk!

här e den!

Senast ändrad:
Mfm Äger Skidåkare !
Front5 sa:
SverigeTomten sa:
thorsen sa:
SÅ RÄTT ! tanner e puderkonung
skidor och snowboard är två olika saker

en planka är inte lika med två plankor, fattar du?
Det är ändå en snowboardåkare som har rekordet i brantaste åk i big mountain...
så rätt. ut med tanner
Man kan ju fan visst jämnföra skidåkare och snowboardåkare,, man ser ju hur svåra linjer dom åker och beroende på hur galet dom kör

jag blir förvånad att snowboardåkning inte har kommit längre i utveckling, man saknar ju fan volter i BC och rejäla snurrar,

ni snowboardåkare, se filmen belive. där är ser ni skillnaden

synd att det inte finns någon ny ingemar backman som kör cleant

Mfm Äger Skidåkare !
J-rockner sa:
Front5 sa:
SverigeTomten sa:
skidor och snowboard är två olika saker

en planka är inte lika med två plankor, fattar du?
Det är ändå en snowboardåkare som har rekordet i brantaste åk i big mountain...
så rätt. ut med tanner
Man kan ju fan visst jämnföra skidåkare och snowboardåkare,, man ser ju hur svåra linjer dom åker och beroende på hur galet dom kör

jag blir förvånad att snowboardåkning inte har kommit längre i utveckling, man saknar ju fan volter i BC och rejäla snurrar,

kanske för att det är sjukt mycket lättare att snurra/volta/droppa med skidor i hög fart och snowboard handlar inte om teknik utan om känsla, kolla terje haakonsen first descent. idiot!

Mfm Äger Skidåkare !
ruggit fin kille, märks att han vuxit upp. får lite samma känsla som när ett fjortonårigt drägg kickar sönder en busskur?:S

Mfm Äger Skidåkare !
ni på snowboard kantar ju dubbelt så mycket än skidåkare och förstår inte då att det är lättare att snurra på skidor i BC än snowbaord men det får ju du stå för...

skidor handlar också om känsla.Men det är det att skidåkarna vill utvecklas och inte bara stå still i sin utveckling vilket snowboard står still just nu. förutom travis Rice.

Är jag en idiot om jag vågar säga det jag tycker?

då är det ju du som är en idiot om du inte vet vad tryckfrihet är.

Mfm Äger Skidåkare !
torbjorn_ohlin sa:
J-rockner sa:
Front5 sa:
så rätt. ut med tanner

äru helt jävla dum i huvet eller? hur mycket lättare tror du inte att det är att snurra från skidor vs bräda? att landa på skidor vs bräda? allt är sjukt mycket lättare!

sen är ju allt sjuuuukt mycket cleanare på bräda! kolla känslan, rotationerna, för att inte tala om filmningen och filmerna som släpps!
mack dawg spöar skiten ur msp o andra stora skidproduktionsbolag! går inte ens att jämföra!

o om man jämför på rails! ... skidåkare står och hoppar, stampar på railsen, boxarna, inte fan gör brädåkarna de! dom har sjuuukt mycket mer känsla o steeeze!
5
Har du åkt skidor någon gång?

Mfm Äger Skidåkare !
jag hoppas att jag vuxit upp såpass mycket att jag inte sprutar snö på folk som coola kids gör när jag paserat 30 sträcket.

men duktig är han allt, det har han alltid varit. finger on the trigger är ju skönast plankfilmer.

Mfm Äger Skidåkare !
J-rockner sa:
ni på snowboard kantar ju dubbelt så mycket än skidåkare och förstår inte då att det är lättare att snurra på skidor i BC än snowbaord men det får ju du stå för...

skidor handlar också om känsla.Men det är det att skidåkarna vill utvecklas och inte bara stå still i sin utveckling vilket snowboard står still just nu. förutom travis Rice.

Är jag en idiot om jag vågar säga det jag tycker?

då är det ju du som är en idiot om du inte vet vad tryckfrihet är.
Måste faktiskt säga att du verkar lite dum i huvet.. Att skidor är lättare är FAKTA! Tänk lite va fan.
O sen att snowboard står still i sin utveckling, hahaha! Idiot!!!
Självklart är det känsla i skidor med, fast på senare tid verkar det ju som den försvinner med tanke på den äckliga utvecklingen.. Ser lika mycket känsla i "newschool-ghetto-jibbing" eller va de heter som i freestyle numera faktiskt. Tråkigt!

Tjaaa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp