Mfm Äger Skidåkare !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mfm Äger Skidåkare !
Lindhee sa:
J-rockner sa:
ni på snowboard kantar ju dubbelt så mycket än skidåkare och förstår inte då att det är lättare att snurra på skidor i BC än snowbaord men det får ju du stå för...

skidor handlar också om känsla.Men det är det att skidåkarna vill utvecklas och inte bara stå still i sin utveckling vilket snowboard står still just nu. förutom travis Rice.

Är jag en idiot om jag vågar säga det jag tycker?

då är det ju du som är en idiot om du inte vet vad tryckfrihet är.
Måste faktiskt säga att du verkar lite dum i huvet.. Att skidor är lättare är FAKTA! Tänk lite va fan.
O sen att snowboard står still i sin utveckling, hahaha! Idiot!!!
Självklart är det känsla i skidor med, fast på senare tid verkar det ju som den försvinner med tanke på den äckliga utvecklingen.. Ser lika mycket känsla i "newschool-ghetto-jibbing" eller va de heter som i freestyle numera faktiskt. Tråkigt!

Tjaaa
Tycker att du borde bege dig ut och rippa lite istället. Bevisa motsatsen istället för att sitta inne och gråta på ett forum över att det är lättare att åka skidor.

Mfm Äger Skidåkare !
makafone sa:
Lindhee sa:
J-rockner sa:
ni på snowboard kantar ju dubbelt så mycket än skidåkare och förstår inte då att det är lättare att snurra på skidor i BC än snowbaord men det får ju du stå för...

skidor handlar också om känsla.Men det är det att skidåkarna vill utvecklas och inte bara stå still i sin utveckling vilket snowboard står still just nu. förutom travis Rice.

Är jag en idiot om jag vågar säga det jag tycker?

då är det ju du som är en idiot om du inte vet vad tryckfrihet är.
Måste faktiskt säga att du verkar lite dum i huvet.. Att skidor är lättare är FAKTA! Tänk lite va fan.
O sen att snowboard står still i sin utveckling, hahaha! Idiot!!!
Självklart är det känsla i skidor med, fast på senare tid verkar det ju som den försvinner med tanke på den äckliga utvecklingen.. Ser lika mycket känsla i "newschool-ghetto-jibbing" eller va de heter som i freestyle numera faktiskt. Tråkigt!

Tjaaa
Tycker att du borde bege dig ut och rippa lite istället. Bevisa motsatsen istället för att sitta inne och gråta på ett forum över att det är lättare att åka skidor.
Tro mig.. jag vill! men är utan snö och är skadad så..
Haha vafan spelar de för roll, de e enklare.. Ja säger inte att dom är sämmre eller nåt. Läs tråden så kanske du fattar istället för att skämma ut dig.

Mfm Äger Skidåkare !
torbjorn_ohlin sa:
Lindhee sa:
Filleee sa:
killen hade skillz! men åka runt att spruta ner massa oskyldiga människor bara för dom åker skidor var väl helt onödigt, barnslig kille dedär, det gjorde så han blev en jävla tönt.. han kunde vart jävligt bra i mina ögon men attityden förstörde hela skitn'!
haha fy faan va gay du låter..
hahah aa sjuuukt gay!
är de nå fel med att vara gay nu eller vad menar ni?
aja är ni pojkar sugna på att umgås lite så kan ni ju höra av er! 076-8549678

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp