Michael Jackson död

Michael Jackson död
jibbkrille sa:
Flurre sa:
jibbkrille sa:
DU är skön i hela huvudet om du tror att han blev helt vit av pigmentsjukdom!
Får man vitiligo som MJ fick så blir man vit. Om inte helt får man i alla fall vita fläckar i ansiktet.
Det som isåfall är möjligt är att han fick vita fläckar och jämnade ut det med blekning.
ja och då har man ju förståelse att han jämnade ut de, vem vill se ut som en zebra?

Michael Jackson död
acruelfellow sa:
jibbkrille sa:
Flurre sa:
Får man vitiligo som MJ fick så blir man vit. Om inte helt får man i alla fall vita fläckar i ansiktet.
Det som isåfall är möjligt är att han fick vita fläckar och jämnade ut det med blekning.
ja och då har man ju förståelse att han jämnade ut de, vem vill se ut som en zebra?
det skulle väl vara rätt coolt? :O
man tackar ju inte nej precis! :)

Michael Jackson död
Nu blir det att dunka "Thriller", "Beat it", "They don't care about us", "Smooth Criminal", "Billie Jean" m.fl. hela dagen! För att inte glömma hans kanske bästa låtar som han gjorde tillsammans med sina bröder i Jackson 5 (Want you back, ABC m.fl) Rätt coolt att han var 5 bast när han började uppträda med dom.

Senast ändrad:
Michael Jackson död
Zakke sa:
Nu fattar inte jag vad du menar med cp här?
Han fick ett ryckte som pedofil, Men världen består av avundsjuka människor som vill förstöra när andra människor lyckas. Han var den största musikern , till samma nivå som Elvis.
R.I.P Michael Jackson !
Kunde inte sagt det bättre själv!

R.I.P

Michael Jackson död
Hörde om detta i gårkväll. Riktigt tråkigt, första gången jag blev berörd av någon jag inte ens kände =(. R.I.P

Michael Jackson död
jibbkrille sa:
dant sa:
Zakke sa:
Nu fattar inte jag vad du menar med cp här?
Han fick ett ryckte som pedofil, Men världen består av avundsjuka människor som vill förstöra när andra människor lyckas. Han var den största musikern , till samma nivå som Elvis.
R.I.P Michael Jackson !
WORD!
jibkrille får tänka efter på vad han säger asså!
Nei bara skoja, killen är awesome och gör helt sjukt bra musik!!

Men jag tycker han är störd om han sjunger att det inte spelar roll om man är svart eller vit.
Senn så gör han allt vad han kan för att bli vit :S
osv...
Du förstår han fick en piggment sjukdom som gjorde honom vit inget han valde.

En av dom största musikerna någonsin och den absolut största svarta musikern.
"I´m not going to spend my life being a colour" WORD
RIP MJ!

Michael Jackson död
asså jag måste säga att det är en jävla dubbel moral här i Sverge och i Usa en massa kändisar tycker ojoj det är så synd så synd men va fan stog dom upp och hjälpe han när han hade ekonomiska problem. ne för då tyckte alla att han får sköta sig själv. Och va fan han hade ju sex med minderåriga och då tyckte alla att han ett jävla monster eller hur??

okej han gjorde en massa bra låttar och många tycker att han är den största artisten nånsin men va fan då kommer ju dubbel moralen in igen. va fan tyckte du om han när du fick reda på vad han hade gjort ??
Så tyck inte så jävla synd om han bara för att det är stort i media??

där har ni en tanke ställare

Michael Jackson död
Rest in peace Jackson.

Vad han än gjort för idiotiska saker nu på senaste har ju det faktikst inget med hans genialiska Musikkarriär att göra. Right?

Inte precis tänker man på att han var en pedofil när man lyssnar på hans låtar lixom.

SÅ! åter igen. r.i.p!

Michael Jackson död
neee fan va synd att han dog!

jag som längtade till att han skulle göra sin comback turné.

R.I.P den coolaste o största Michael Jackson

Michael Jackson död
"michael jacksson skall inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför smältas ned och återvinnas till lego, så barn kan fortsätta leka med honom."

Michael Jackson död
SimonG sa:
asså jag måste säga att det är en jävla dubbel moral här i Sverge och i Usa en massa kändisar tycker ojoj det är så synd så synd men va fan stog dom upp och hjälpe han när han hade ekonomiska problem. ne för då tyckte alla att han får sköta sig själv. Och va fan han hade ju sex med minderåriga och då tyckte alla att han ett jävla monster eller hur??

okej han gjorde en massa bra låttar och många tycker att han är den största artisten nånsin men va fan då kommer ju dubbel moralen in igen. va fan tyckte du om han när du fick reda på vad han hade gjort ??
Så tyck inte så jävla synd om han bara för att det är stort i media??

där har ni en tanke ställare
så sant så sant.
Har aldrig gillat hans låtar om jag ska vara ärlig. Jag kan inte lyssna på dem heller, får lite rysningar. men visst r.i.p.

Michael Jackson död
vem fan bryr sej? en totalt sönderopererad pedofil har dött?
oskyldiga barn dör i krig varje dag men självklart ska alla tankar gå till en zombie som inte ens lät sina egna barn lämna sitt eget hem.

Michael Jackson död
Michael Jackson död
Ni som säger att han var en idiot , pedofil , cp mm. Kan ju läsa på lite innan nu yttrar er.

Han hade en hudsjukdom som gjorde att han tappade pigmentet i huden, Först fick han vita fläckar som han sminkade över med svart/brunt. Sedan försvann större delar av hans pigment så han fick svarta fläckar istället. Därför sminkade han över med vitt.

Michael Jackson död
Front5 sa:
Finns ingenting som är bevisat om hans sjukdom,operationer och utnyttjande av barn osv.
Men så småningom kommer man vell få reda på allt..

Det vi vet är att han gjorde sjukt bra musik och det är den jag hedrar honom för.

Senast ändrad:
Michael Jackson död
Redan nu börjar skämten komma om honom.. fick ett sms igår vilket innehöll följande!

Michael Jackson ska inte kremeras, han består av 86% plast och skall därför smältas ner och återvinnas till lego så barn kan forstätta leka med honom!

Michael Jackson död
Han var en av mina storsta idoler nar jag var yngre...(Var t.o.m med i hans fanclub. Hahaha!) Han har gjort sjukt manga bra latar (han har ju trots allt salt 750 miljoner skivor eller nat sant...)och var en fantasktisk danasre och entertainer. Men hela han och hans liv kanns valdigt tragiskt och sorgligt och jag tror han har det battre nu. R.I.P.

Michael Jackson död
Front5 sa:
Ni som säger att han var en idiot , pedofil , cp mm. Kan ju läsa på lite innan nu yttrar er.

Han hade en hudsjukdom som gjorde att han tappade pigmentet i huden, Först fick han vita fläckar som han sminkade över med svart/brunt. Sedan försvann större delar av hans pigment så han fick svarta fläckar istället. Därför sminkade han över med vitt.
och du tror på allt du läser då lr?

Michael Jackson död
Pizzaaugust sa:
lurifixx sa:
ahj sa:
vem fan bryr sej? en totalt sönderopererad pedofil har dött?
oskyldiga barn dör i krig varje dag men självklart ska alla tankar gå till en zombie som inte ens lät sina egna barn lämna sitt eget hem.
true that!
varför skulle man vilja lämna sitt hem? http://blog.luxuryproperty.com/wp-content/uploads/image/celebs/neverland-ranch-auction.jpg
skaffa vänner?
det däe skulle nog vara kul ett tag men man tröttnar nog rätt snabbt

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp