Mickael Deschenaux

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J

Jwalerius

Guest
Mickael Deschenaux
Mickael Deschenaux har signat för Ninthward!! sluatat på dynastar!
soo siiiickk!

This is official, as of 12:30 am pacific time, Mickael Deschenaux is the newest member of the Ninthward pro team, It has been years of anticipation but it is over and he is where he belongs. There will be an interview conducted by NS soon as we get Mik to sit down for awhile. The pro-model will be available in stores this Fall, and will integrate a poplar and bamboo triple laminate core. Expect Mickael to visit a couple of summer camps as he tests his pro-model and films for our movie.

puss

Mickael Deschenaux
varför är det här en cool nyhet ? och vad är poängen med ninthward? hur många små jibbskidmärken behövs det?

Mickael Deschenaux
skulle jag vara gammal? ;) hur många ställen säljs ninthward på: 4? jag förstår inte vad det spelar för roll för oss på forumet vilketskidmärke som nåt proffs åker på?

Mickael Deschenaux
mmm, men när candide bytte rill rossignol diskuterades det friskt. för att inte tala om när jon bytte till JL. skippa dissen

Mickael Deschenaux
just det balanselius. om du inte tycker att det är en cool nyhet, så behöver du inte ens skriva i inlägget..

PZ

Mickael Deschenaux
Jag svarade först efter at han som skrev inlägget började skriva i det själv om att detta vare en stor nyhet och därför frågade jag eftersom jag inte insåg hur stort det här uppenbarligen är.
En skidåkare har bytt skidmärke!!!!!!!!!!!! WOW fett coolt jag fattade inte innan men nu fattar jag det är såååå cooolt :P ;)

Mickael Deschenaux
håller lite granna med balansenlius endå jag, men roligt att folk skriver sånna här inlägg så man har lite koll ;) dock har jag aldrig sett en ninthward skida..

Mickael Deschenaux
Jag undrar vad det är för kvalité på alla sånna där små, nya märken såsom Ninthward, 4frnt, Liberty skis, Indigo osv...och nästan alla småungar här på freeride skriver inlägg om att köpa Armada och Line och sånt trotts att de knappt säljs i Sverige. Själv tycker jag det är bättre att satsa på ett skidmärke som varit med i 20-30år och hängt med i utvecklingen.

Mickael Deschenaux
1. Jag har aldrig hört någon klaga på ett par Ninthwards.
2. 4FRNT har funnits i fyra år och säljer väldigt bra, det samma gäller Armada och Line (Line har funnits i
över 10 år och skapade sin första twintipskida samma år som Salomon)

3. Som sagt, i USA tycker många, inklusive fotografen och skaparen av skidtidningen Ski Time och
newschoolers.com, att Ninthwards skidor är otroliga.

Och Mickael Deschenaux säger att han älskar dom.

Mickael Deschenaux
Rastavibrationers inlägg var nog det mest konservativa inlägg jag nånsin hört. det är samtidigt ironiskt när vi har ett gemensamt intresse som definitionen ändras för varje år.

Mickael Deschenaux
hallå där säger bara min åsikt. Håller dock med bo87 där att det är ett gemensamt intresse och tar tillbaka lite om att jag sa att märkena var dåliga (JAG själv skulle ändå inte våga importera nåt sånt märke från USA) . Men menar ändå att alla vill ju ha de skidorna eftersom de nya märkena är snabba att hooka up en massa åkare tex här Deschenaux som jag antar att Mary-Jane har som idol (Kolla in hans fotoalbum så ska ni få se riktigt överdriven ghettostil:P)

Mickael Deschenaux
rookies säger ja bara.. alla tjatar om "nya" märken så säger dom alltid line, fan dom va först 1995 kom den första har jag för mej, å dom har altid haft lite mycke upp böj på skidan fram å bak..
gosh!

Mickael Deschenaux
Att Mickael Deschenaux säger att han älskar dem är väl inte så konstigt de är ju hans sponsorer och vad spelar det för roll? Man ska välja pryla efter vad man själv gillar inte efter vilka märken som ens idoler är sponsrade av hur konstigt det än låter i mångas hjärntvättade sinnen.

Har inget emot ninthward i sig för jag har aldrig sett lr provat dem det är just det att de är ju rätt svårt att se lr prova dem när de inte går att köpa nånstans i princip, det är därför jag inte förstår varför detta berör forumet i så hög grad.

Mickael Deschenaux
Tro mig, han är en ganska frispråkig person, om han inte tyckte om dom skulle han sga det. Istället sa han
(inte i nån slags pressmeddelande eller reklansyfte till allmänheten) att han älskar dom.

Mickael Deschenaux
Är han en frispråkig person hahahaha...och du känner honom eller? det är ju självklart att ett proffs inte snackar skit om sin sponsor. Proffsen uppmanas ju att säga bra saker om skidorna när de får chansen.

Mickael Deschenaux
MARY JANE är gheedo masta sig inte imot honom nu han är ju fett gangsta som lägger in en sån cool nyhet!

GHEEDO J rock

Mickael Deschenaux
yeah motha fukka.. i blow your brain out with my 9mm!
bara för du bor i uppsala,Ebony_cederholm.. hey vet du om buffen blev tagen på reggea grejjen :D läste att många blev taggna

Mickael Deschenaux
Capleton: det där var väl lite dumt sagt?
för jag antar att du inte känner han personligen.

inte för att vara taskig...

men tror att han är tillräckligt smart att säga att han gillar skidmärket han nyss började köra för på ett press grej

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp