MILANO-ST. ANTON? work?

GALTdamit

Ny medlem
MILANO-ST. ANTON? work?
Hej I have a little bit problems...
Jag landar nämligen den 27e i Milano (bergamo) och ska sedan vidare mot St Anton... ni som är lite insatta förstår säkert mitt problem; att ta sej från bergamo till st anton reguljärt är inte det lättaste klart man kan ta ett tåg som tar 7h men ja tycker den känns lite onödigt då avståndet inte är längre en en 30mil... det är ingen som möjligtvis vet något smartare alt. Jag har dock some options.. Köpa el. hyra en bil t ex. haha eller varför inte hitch-hiking:P en annan fråga Me and some friends har tänkt o stanna där ett tag men hur lätt är det och mingla upp ett arbete down there? someone know?

TY MVH JOHAN;)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp