Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Min första 360, tips tack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svampish" data-source="post: 513859" data-attributes="member: 91798"><p>Hejsan ! </p><p>första inlägget etc så; hejsan allesammans =)</p><p></p><p>Har dumt nog sagt till min kompis att jag kan göra en 360 (normal, inga klurigheter) men det kan jag ju inte. </p><p>Har inte tyckt om att hoppa förrän nu då jag blivit intresserad. Så istället för blåsa av lögnen ska jag försöka klara en 360 ist !</p><p></p><p>Kan åka skidor nånstans mellan bra & mkt bra så jag är inte amatör rent skidmässigt alls, bara inte hoppat och trixat förr. </p><p></p><p>Har 3 veckor tills jag åker iväg och sen har jag __5 dagar i backarna__ att öva innan jag och min polare möts.</p><p></p><p>Så vad ska man tänka på och hur övar man sig bäst? </p><p>Behöver mest tips på hur man ska göra det bäst och "före-hoppet" övningar, annars är det la mest åka->snurra->landa </p><p></p><p>Tack på förhand och hoppas ni överser min amatörnivå ^.^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svampish, post: 513859, member: 91798"] Hejsan ! första inlägget etc så; hejsan allesammans =) Har dumt nog sagt till min kompis att jag kan göra en 360 (normal, inga klurigheter) men det kan jag ju inte. Har inte tyckt om att hoppa förrän nu då jag blivit intresserad. Så istället för blåsa av lögnen ska jag försöka klara en 360 ist ! Kan åka skidor nånstans mellan bra & mkt bra så jag är inte amatör rent skidmässigt alls, bara inte hoppat och trixat förr. Har 3 veckor tills jag åker iväg och sen har jag __5 dagar i backarna__ att öva innan jag och min polare möts. Så vad ska man tänka på och hur övar man sig bäst? Behöver mest tips på hur man ska göra det bäst och "före-hoppet" övningar, annars är det la mest åka->snurra->landa Tack på förhand och hoppas ni överser min amatörnivå ^.^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Min första 360, tips tack
Tillbaka
Topp