min hjälm är borta!

MSvensson

Ny medlem
min hjälm är borta!
HEJ.. jag är i kris, när ja va i ullricehamn under sport lovet så skadade jag mej rejält i handen och glömde av min älskade hjälm. Är det någon som hört eller set något? det är en svart giro 9mx storlek medium, det siter ett par ruskigt fula, vita cebe goggles på och ett vit convert klister märke på sidan.. snälla hör av er om ni vet något.

marcus_svensson92@hotmail.com
tel: 0322-51443

//marcus

min hjälm är borta!
jag tror inte att i dagens samhälle att nån skulle lämna tillbaka den så jag tror inte du får tillbaka hjälmen om den inte finns hos liftvakerna eller möjligt viss hos någon trevlig själv...
hoppas du får tillbaka den i alla fall

min hjälm är borta!
jag minns inte så mycket då för jag hade skurit upp min hand rejält på stål kanten, men jag tror jag tog av mig hjälmen inne i skid uthyrningen eller i sjukstugan:S jag har ringt och frågat om den fanns där men dom hadde inte hittat någon:O om ja tog av mej den där inne vem FAN skulle sno den då? personalen? det vore ju för jävligt!

min hjälm är borta!
mm...
svenskar e ju för onda.
i australien så glömde jag plånkan på en tram.
den åkte ett varv och när jag hoppade på samma tram ett varv senare för att kolla, så fick jag den av en snäll mörkhyad man.
tänk om vi svenskar vore lika sköna..

min hjälm är borta!
^ hja tänk om, själv droppade jag min plånka här i piteå för några veckor sen, fylld med 2500kr och den har jag inte sett röken av

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp