Min lägenhet i Chamonix uthyres.

Zorro

Medlem
Det bär mig emot lika mycket varje år. Men kommer inte kunna spendera vintern i min lägenhet i Chamonix.
Så därför blir det att hyra ut den.

En klassisk sudlägenhet för tre personer. Den är 20 kvm och har bra planlösning och det finns faktiskt en fjärde säng att dra ut om man vill ha polare som sover över. Men att bo fyra i en säsong är lite trång änna...

Finns det intresse kan man höra av sig till miig på robert.mansby@gmail.com
Tänker mig runt 5000 euro för en säsong.

Hej, de som skulle hyra lägenheten har fått ge åtebud. Så lägenheten finns tillgänglig!

Hej! Jag är klart intresserad av att hyra lägenheten, skulle du vilja skicka en bild eller två vore det toppen.
Finns det toalett och kök? och är du beredd att diskutera priset?

MVh Tilde

Jag är intresserad!! Men kommer inte kunna komma ner förns i mellandagarna, tildejais behöver du rumskompis/ar?

Vi är två pers (ett par) som hade tänkt åka ner i slutet på november, om det inte gör dig något och lägenheten inte redan är uthyrd är du välkommen emwa!

Har den pool på taket?

140677-leisure-suit-larry-in-the-land-of-the-lounge-lizards-dos-screenshot.png

Senast ändrad:
Jag undrar lite om poolen..

Vilka tider är den tillgänglig, får man dricka öl i den och får man ha "sällskap" på besök i den? Vill hemskt gärna ha svar på dessa frågor, så maila gärna snarast på hubbabubba75@hotmale.com.

Det går också bra att svara här i tråden.

FF sa:
Jag undrar lite om poolen..

Vilka tider är den tillgänglig, får man dricka öl i den och får man ha "sällskap" på besök i den? Vill hemskt gärna ha svar på dessa frågor, så maila gärna snarast på hubbabubba75@hotmale.com.

Det går också bra att svara här i tråden.
FF, du har ju bott i den så du vet ju..
Chamonixs finaste pool finns självklart på taket som min lägenhet har ensamt tillträde till.

Ok, nu är det lite nytt här..

En skön snubbe som heter Gustaf (klättrare/skidåkare/turare) vill hyra lägenheten för vintern. Men blir lite dyrt att hyra den ensam. Så är det någon som är sugen att haka på och bo med honom?

Gjort dealen att jag kan dra ner priset lite om man inte bor mer än två fast i lägenheten
Och det viktigaste.... att jag kan komma ner någon vecka och bo.. :p
Hört av mig till lite vänner men inte fått något konkret.
Någon som är sugen?

Snödjup

Tillbaka
Topp