Min lillesyrra, första filmen

PLarsson sa:
Kan ju säga att Felix aka BigAir's syrra hoppa m-sunds bigjump vid ung ålder,exakt ålder kan jag inte säja men skulle gissa omkring 5-7 år.
Jepp, det stämmer. Har även sett henne ute i skogarna och hon har inga problem med att hinna med bror sin :)

whaat sa:
Giro sa:
jeppenator sa:
osersundsjibber.. vart är världen på väg.. alltså hur fan har man ork.. förstår mig inte på sånna som du?

ha en tevlig afton pojkar!
Håller med dig till fullo. Det är sådana här personer som man inte orkar ha i forumet. Det enda de gör är att "SVINA NER". väx upp lite och ge vettiga kommentarer.
du han är den end som förstår att denna tjej inte kan åka skidor
var du mycket bättre när du var fem år eller?

Värsta steezet kring 2.00-2.06 eller vad det var.
Nu gäller det bara att börja snurr lite i hoppen sen är du ju världsmästare

EricNorrlander sa:
Josef_Winter sa:
men hallå. ge upp. erics pappa. kom in i matchen och sluta lev genom dina femåriga barn. snälla. skaffa dig ett liv.
????
haha, hårt dömande kille det där. Nämen jag tror absolut att det är erik (eller flickan) som vill åka och inte pappan som på nåt sätt tvingar. och han har väl skaffat ett liv ifall han har två barn ?

halfleif sa:
EricNorrlander sa:
Josef_Winter sa:
men hallå. ge upp. erics pappa. kom in i matchen och sluta lev genom dina femåriga barn. snälla. skaffa dig ett liv.
????
haha, hårt dömande kille det där. Nämen jag tror absolut att det är erik (eller flickan) som vill åka och inte pappan som på nåt sätt tvingar. och han har väl skaffat ett liv ifall han har två barn ?
Haha, Du har så rätt, mina snorisar tvingar MIG att åka med dem. En kväll kl halv åtta så tjatade femåriga Lisa om att åka till backen och så fick det bli, åka skidor när andar femåringar har möte med John Blund.

sheet. hon gav sig på boxrailen :D hn kommer bli jävlit bra då hon blir äldre. lär henne snurra, typ 180:P. hon komma ju nöta de om honmärenatt hon sätter de sen vill hon snurra mera:D tillslut har vi en cork 1080mute med flatspin truckdriver :D honkommer göra de i åre då hon kör förbi jon olsson, så han komma känna sig värdelös :D

creds som fan till henne :D

Jag är bättre ! :O haha skojja , har bara åkt skidor en gång :( Gick inge bra !

PontusNordfjell sa:
sheet. hon gav sig på boxrailen :D hn kommer bli jävlit bra då hon blir äldre. lär henne snurra, typ 180:P. hon komma ju nöta de om honmärenatt hon sätter de sen vill hon snurra mera:D tillslut har vi en cork 1080mute med flatspin truckdriver :D honkommer göra de i åre då hon kör förbi jon olsson, så han komma känna sig värdelös :D

Hahah , jaa ! Från 180 till cork 1080 mute xD

Senast redigerad av en moderator:
PontusNordfjell sa:

fan va steeze me cork o flatspin i samma trick....

Tillbaka
Topp