Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Min skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carver" data-source="post: 1007198" data-attributes="member: 133134"><p>Kul att du är självlärd. Kan räcka en bit. Du åker förvisso skidor men få på detta forum skulle kalla det för carving. Carving handlar om att svänga utan att sladda. Det är inte vad du gör.</p><p></p><p>Jag skulle nog säga att du är på en nivå för att sätta upp målet att om 3-4 säsonger vara en bra skidåkare. </p><p>Intresse och drivkraft är viktiga ingridienser för detta. Som sagt innan åk med duktiga åkare, ta lektioner (helst med en och samma skidlärare) och framför allt måste du vara beredda att medvetet nöta på detaljerna som du får instruktioner att göra.</p><p></p><p>Jobba hårt och lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carver, post: 1007198, member: 133134"] Kul att du är självlärd. Kan räcka en bit. Du åker förvisso skidor men få på detta forum skulle kalla det för carving. Carving handlar om att svänga utan att sladda. Det är inte vad du gör. Jag skulle nog säga att du är på en nivå för att sätta upp målet att om 3-4 säsonger vara en bra skidåkare. Intresse och drivkraft är viktiga ingridienser för detta. Som sagt innan åk med duktiga åkare, ta lektioner (helst med en och samma skidlärare) och framför allt måste du vara beredda att medvetet nöta på detaljerna som du får instruktioner att göra. Jobba hårt och lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Min skidåkning
Tillbaka
Topp