Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Manen" data-source="post: 1073763" data-attributes="member: 158040"><p>Tjena! </p><p></p><p>Jag har ett problem, doften av mina pjäxor börjat likna något jag knappast tror är tillåtet enligt Genevekonventionen. Mina pjäxor har börjat bli rätt kassa och släpper nämligen in massvis med vatten vilket märktes under senaste veckans våråkning i alperna. Misstänker att detta är roten till problemet. Det jag undrar är hur jag kan bli av med detta vidriga problem och kanske hur man kan förebygga i framtiden. Värt att notera är att innerskon är formgjutna.</p><p></p><p></p><p>Latmask som jag är har jag inte tagit mig tid till att söka i forumet (Jag vet att många av er nu sitter och skakar av ilska pga av min lathet) så kommentarer om detta undanbedes vänligen men bestämt</p><p></p><p>Tackar ödmjukast för svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>//Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Manen, post: 1073763, member: 158040"] Tjena! Jag har ett problem, doften av mina pjäxor börjat likna något jag knappast tror är tillåtet enligt Genevekonventionen. Mina pjäxor har börjat bli rätt kassa och släpper nämligen in massvis med vatten vilket märktes under senaste veckans våråkning i alperna. Misstänker att detta är roten till problemet. Det jag undrar är hur jag kan bli av med detta vidriga problem och kanske hur man kan förebygga i framtiden. Värt att notera är att innerskon är formgjutna. Latmask som jag är har jag inte tagit mig tid till att söka i forumet (Jag vet att många av er nu sitter och skakar av ilska pga av min lathet) så kommentarer om detta undanbedes vänligen men bestämt Tackar ödmjukast för svar :-) //Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Tillbaka
Topp