Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 1073825" data-attributes="member: 12483"><p>Tvätta med lite Chlorin+ vanligt tvättmedel i tvättmaskinen, typ skonsam tvätt 30-40 grader, lägg i några tennisbollar, skippa centrifugering. Har funkat hittills för mig.</p><p>Obs, vissa färger (om det finns några på innerskon?) kan bli lite blekta. </p><p></p><p>Diska ur skalen med rengöringsmedel, spola länge med hett vatten, förhoppningsvis förvinner ev. illaluktande svampvarelser etc.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 1073825, member: 12483"] Tvätta med lite Chlorin+ vanligt tvättmedel i tvättmaskinen, typ skonsam tvätt 30-40 grader, lägg i några tennisbollar, skippa centrifugering. Har funkat hittills för mig. Obs, vissa färger (om det finns några på innerskon?) kan bli lite blekta. Diska ur skalen med rengöringsmedel, spola länge med hett vatten, förhoppningsvis förvinner ev. illaluktande svampvarelser etc. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Tillbaka
Topp