Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1073828" data-attributes="member: 59831"><p>Om du vill förebygga för framtiden: </p><p>Ta ur innersko och sula och torka i rumstemperatur eller luftfläkt (ej för varm) efter <strong>varje skiddag</strong>, tills de är 100% torra. Kör alltid merinoull-strumpa. Finns spray som är bakteriedödande också som man kan köra kanske var 10/20e skiddag om man vill förebygga lite mer.</p><p></p><p>Har kört så här själv på mina Lange och ca 170-200 skiddagar i pjäxorna, och det finns inte en tillstymmelse till att de luktar illa. Aldrig tvättat innerskon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1073828, member: 59831"] Om du vill förebygga för framtiden: Ta ur innersko och sula och torka i rumstemperatur eller luftfläkt (ej för varm) efter [b]varje skiddag[/b], tills de är 100% torra. Kör alltid merinoull-strumpa. Finns spray som är bakteriedödande också som man kan köra kanske var 10/20e skiddag om man vill förebygga lite mer. Har kört så här själv på mina Lange och ca 170-200 skiddagar i pjäxorna, och det finns inte en tillstymmelse till att de luktar illa. Aldrig tvättat innerskon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Mina pjäxor luktar skit! Vad göra?
Tillbaka
Topp