Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
misty på studsmattan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JimJim" data-source="post: 119142" data-attributes="member: 36346"><p>Misty 540 tror jag är enklast o lära sig genom att helt enkelt kasta höger arm ned mot vänster fot... resten brukar lösa sig när man ser mattan igen, vilket man gör nästan på en gång. Börja med att rotera halvt i flippen så du landar lite på sidan på mattan... sen är det bara att testa. </p><p></p><p>Lincoln lärde jag mig genom tipset "kasta fötterna över vänster axel". det funkar om man är kall och väntar in landningen och inte börja sträcka sig med överkroppen på en gång.</p><p></p><p>//lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JimJim, post: 119142, member: 36346"] Misty 540 tror jag är enklast o lära sig genom att helt enkelt kasta höger arm ned mot vänster fot... resten brukar lösa sig när man ser mattan igen, vilket man gör nästan på en gång. Börja med att rotera halvt i flippen så du landar lite på sidan på mattan... sen är det bara att testa. Lincoln lärde jag mig genom tipset "kasta fötterna över vänster axel". det funkar om man är kall och väntar in landningen och inte börja sträcka sig med överkroppen på en gång. //lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
misty på studsmattan
Tillbaka
Topp