Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okeej funkar det fint att köra så eller ?AWikman sa:När jag köpte mina så satt dom bak i standard å det sög verkligen hårt.
Men nu har jag mitt monterat dom å då hamnade främre bindningen framme vid det glänsande WRS märket med då har jag satt dom exakt mitt. Altså inte vikt mitt utan längd mitt.
På scratch skdirona finns två markeringar en heter standard point och modern point, modern point är lite längre fram och där är det tänkt att man ska ha bindningar om man kör mycket park, den andra är lite längre bak och där ska man väl ha bindningarna om fan ska köra typ freeride åkning.t4pp3r sa:jag kanske e dum i hövvet men skulle nån kunna förklara vad modern point och allt vad ni snackar om är för något. kör själv på ett par skratch, dock inte fs.
skulle gissa på att de hade någonting med midjan på skidan att göra lr nåt i den stilen.
kostar ca 150kr, dettas kan ficksas på Udens sport, Adams sport, intersport, kanske t12, teamsportia fast det vet ja inget om..t4pp3r sa:vart fästs bindningen i förhållande till dessa punkter? centrum på bindningen på modern point resp standard point lr?
PÅ mina scratch pro så var bindningarna redan monterade (fick dom för halva priset) och dom är inte mittmonterade. vad blir de för skillnad igentligen? lättare å snurra? om man nu skulle vilja fixa till de vad kan de kosta å göra detta och nån som vet nåt bra ställe i göteborg som kan tänkas göra detta?
/Linus
Det är sjukt mycket skönare o raila med mittmont. de tycker iallafall jagt4pp3r sa:okaj. finns de några andra för/nackdelar med mittmonterade bindningar?