Mittmontera ?

Mittmontera ?
Det finns skitmycket... Men det är positivt om du åker fakie eller snurrar, då är det bra med mittmonterat. ska du däremot åka framlänges eller i puder så är mittmontering kass.

Mittmontera ?
Jag tror du skall montera enligt instruktionerna.

Jag har ett par Mojo som är bakmonterade 4 cm. Jag tycker ändå de är ganska lättsnurrade och funkar att landa bakåt med.

Lycka till.

Annars bör ju inte några små hål göra så mkt för hållfastheten på skidan om du skulle vilja montera om dem.

Mittmontera ?
ähhhhhhhhhhhhhhhhhhh vadå förlorar alla åk egenskaper jag har mittmonterat och åker ju endå ner för backen med grymma carving svängar, klart du ska mittmontera, skidorna känns kortare , det är lättare att snurra och åkte fakie, lättare att raila, GRYMT!

Mittmontera ?
teneighty>> när du skriver frammonterad, menar du då verkligen frammonterad; som bakmonterad fast tvärtom? d.v.s. du har mer åkyta bakom hälen än framför tårna.

Det är inte så att du bara har bindningen monterad framför markeringen på skidan så att den hamnar på mitten?

Jag vill verkligen vara den som märker ord, men det kan vara värt att reda ut begrepppen...

Tillbaka
Topp