Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mjölksyrevarning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5492" data-attributes="member: 10565"><p>Du har helt rätt. En lätt löptur med efterföljande stretching kan göra susen för stela ben. Jag var dock så stel att ett löpsteg var fullkomligt omöjligt att ta, men visst stretchade jag (i en halvtimme ungefär). Tyvärr finns det gränser även för vad stretching kan åstadkomma.</p><p></p><p>Massage hade nog varit bra men frågan är om ens det hade hjälpt. Vad jag behövde var helt enkelt ett par dagar i vila...</p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5492, member: 10565"] Du har helt rätt. En lätt löptur med efterföljande stretching kan göra susen för stela ben. Jag var dock så stel att ett löpsteg var fullkomligt omöjligt att ta, men visst stretchade jag (i en halvtimme ungefär). Tyvärr finns det gränser även för vad stretching kan åstadkomma. Massage hade nog varit bra men frågan är om ens det hade hjälpt. Vad jag behövde var helt enkelt ett par dagar i vila... MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mjölksyrevarning!
Tillbaka
Topp