Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1005415" data-attributes="member: 83225"><p>Hm, nu blir jag lite orolig här. Jag prövade just R2 115 några åk härom veckan och jag som hade trott att den kunde vara "the one" att pensionera mina Bibbys blev väldigt besviken. Skidna kändes ganska tung och trög men utan att bli stadig. Åken efteråt testade jag återigen mina gamla Katana och blev påminnd om hur trygga ett par skidor kunde vara, trots rejält uppkört och noll sikt. Det var bara att rikta spetsarna mot byn och hålla i sig. </p><p></p><p>Ni som är mer insyltade förresten, hur ser det ut med prototyper? Finns det några i lite mer framkommet stadie tillgängliga för test i Åre nu i helgen till "allmänheten" i den här tråden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1005415, member: 83225"] Hm, nu blir jag lite orolig här. Jag prövade just R2 115 några åk härom veckan och jag som hade trott att den kunde vara "the one" att pensionera mina Bibbys blev väldigt besviken. Skidna kändes ganska tung och trög men utan att bli stadig. Åken efteråt testade jag återigen mina gamla Katana och blev påminnd om hur trygga ett par skidor kunde vara, trots rejält uppkört och noll sikt. Det var bara att rikta spetsarna mot byn och hålla i sig. Ni som är mer insyltade förresten, hur ser det ut med prototyper? Finns det några i lite mer framkommet stadie tillgängliga för test i Åre nu i helgen till "allmänheten" i den här tråden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp