Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1008852" data-attributes="member: 13863"><p>Mycket intressant att läsa herrarnas resonemang avseende dämpning, monteringspunkt mm. Speciellt efter att själv tillbringat några timmar med Opinion under fötterna. Jag kan bara understryka att min upplevelse till fullo bekräftar detta resonemang. </p><p></p><p>Min erfarenhet av skidor i bredden omkring 120 mm är något begränsad men om jag jämför med mina egna Ross Super 7 (195) som ju ändå säljs som en dedikerad offpistskida är Opinion (nr 10) betydligt mindre dämpad och upplevs som mycket, mycket. mer lekfull (läs roligare). Att sen Opinions isgrepp är betydligt mer distinkt och exakt är ju en trevlig bonus. </p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1008852, member: 13863"] Mycket intressant att läsa herrarnas resonemang avseende dämpning, monteringspunkt mm. Speciellt efter att själv tillbringat några timmar med Opinion under fötterna. Jag kan bara understryka att min upplevelse till fullo bekräftar detta resonemang. Min erfarenhet av skidor i bredden omkring 120 mm är något begränsad men om jag jämför med mina egna Ross Super 7 (195) som ju ändå säljs som en dedikerad offpistskida är Opinion (nr 10) betydligt mindre dämpad och upplevs som mycket, mycket. mer lekfull (läs roligare). Att sen Opinions isgrepp är betydligt mer distinkt och exakt är ju en trevlig bonus. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp