Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1025354" data-attributes="member: 12152"><p>Tack för en bra rapport! </p><p></p><p>Just det jag citerar ovan tycker jag sammanfattar det som jag upplever som Opinions mest framträdande storhet och en känsla som vi letade efter vid utvecklingen. Den egenskapen är guld värd när det gäller åkning i större terräng. Det är precis det du beskriver som gör att Opinion är den bästa skida jag har testat (då prototyp nr 6, men den är väldigt lik 10.3:an) när den släpps iväg i lite större linjer i stora berg och bra snö. Jag har aldrig känt mig tryggare på någon skida när det går undan, och sen är den ändå inte seg och trist när man tar ner farten och börjar korta upp svängarna. Jag var rent ut sagt förvånad att den egenskapen inte värderades högre av ÅS testpatrull. Kul att höra att du har samma upplevelse av skidan och förstår hur vi har tänkt när vi har lyft fram de parametrarna i prototyputvecklingen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1025354, member: 12152"] Tack för en bra rapport! Just det jag citerar ovan tycker jag sammanfattar det som jag upplever som Opinions mest framträdande storhet och en känsla som vi letade efter vid utvecklingen. Den egenskapen är guld värd när det gäller åkning i större terräng. Det är precis det du beskriver som gör att Opinion är den bästa skida jag har testat (då prototyp nr 6, men den är väldigt lik 10.3:an) när den släpps iväg i lite större linjer i stora berg och bra snö. Jag har aldrig känt mig tryggare på någon skida när det går undan, och sen är den ändå inte seg och trist när man tar ner farten och börjar korta upp svängarna. Jag var rent ut sagt förvånad att den egenskapen inte värderades högre av ÅS testpatrull. Kul att höra att du har samma upplevelse av skidan och förstår hur vi har tänkt när vi har lyft fram de parametrarna i prototyputvecklingen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp