Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xJONx" data-source="post: 1026833" data-attributes="member: 28889"><p>Alltså, det är ju när det börjar bli lite brantare som den levererar på allvar. När det är flackt kan jag möjligtvis tycka att den känns lite kort framtill.</p><p></p><p>Lite svårt att se i klippet vad som är fel men det ser ut som du hamnar väl långt bak och tappar lite kontroll över skidan. Speciellt i slutet av klippet. Våga gå fram och ta kontroll över spetsarna, då blir de mer stabila. Ofta gör man omedvetet det motsatta när man inte är van vid grejerna. Det går att stå mycket längre fram än man tror innan spetsarna dyker. Testa dig fram för att försöka hitta rätt position på skidorna.</p><p> </p><p>Jag tycker absolut att du ska ge det några dagar till innan du flyttar bak. det kan krävas viss tillvänjning. Känns det fortfarande inte bättre är det lika bra att flytta bak. Den framflyttade monteringen passar inte alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xJONx, post: 1026833, member: 28889"] Alltså, det är ju när det börjar bli lite brantare som den levererar på allvar. När det är flackt kan jag möjligtvis tycka att den känns lite kort framtill. Lite svårt att se i klippet vad som är fel men det ser ut som du hamnar väl långt bak och tappar lite kontroll över skidan. Speciellt i slutet av klippet. Våga gå fram och ta kontroll över spetsarna, då blir de mer stabila. Ofta gör man omedvetet det motsatta när man inte är van vid grejerna. Det går att stå mycket längre fram än man tror innan spetsarna dyker. Testa dig fram för att försöka hitta rätt position på skidorna. Jag tycker absolut att du ska ge det några dagar till innan du flyttar bak. det kan krävas viss tillvänjning. Känns det fortfarande inte bättre är det lika bra att flytta bak. Den framflyttade monteringen passar inte alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp