Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1029576" data-attributes="member: 13390"><p>Jag, MnO och Jon luftade grejerna i helgen. Det vi landade i var att köra Koroydlängden från 10.3, men öka gummistringerns bredd med ca 3mm och möjligen lägga på ett uns på kärnan under foten.</p><p></p><p>Jag tycker 10.0:an är lite för odämpad, men med en aning för hög svingvikt för att riktigt vakna till. Jag vill ha mer lugn på kant och lite mer kvickhet än vad den har. (Den är mer dämpad än 10.3 naturligtvis, men här snackar vi mer på en absolut skala.)</p><p></p><p>Men, jag kommer inte rösta på något i det här fallet. Ni köttbullar får välja själva vad ni vill ha... :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1029576, member: 13390"] Jag, MnO och Jon luftade grejerna i helgen. Det vi landade i var att köra Koroydlängden från 10.3, men öka gummistringerns bredd med ca 3mm och möjligen lägga på ett uns på kärnan under foten. Jag tycker 10.0:an är lite för odämpad, men med en aning för hög svingvikt för att riktigt vakna till. Jag vill ha mer lugn på kant och lite mer kvickhet än vad den har. (Den är mer dämpad än 10.3 naturligtvis, men här snackar vi mer på en absolut skala.) Men, jag kommer inte rösta på något i det här fallet. Ni köttbullar får välja själva vad ni vill ha... :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp