Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 1033201" data-attributes="member: 126207"><p>Stort grattis! Sen ang. en fundering kring hur man tillverkar en 194 cm skida. Om man som skidåkare och skidköpare börjar fundera på att köpa sig en skida i det långa segmentet, är man då inte på jakt efter en stor, trygg skida som då per automatik blir mindre lekfull och kan av vissa anses som "död" i jämförelse med andra, kortare skidor? Då blir jag lite fundersam vad som efterfrågas i de recensioner jag läst av skidan i detta forum. Kan man rent praktiskt tillverka skidor i denna storlek som vissa av er efterfrågar, eller blir det en utopi? Har själv aldrig stått på en opinion, men väl andra, rätt långa skidor, och mina två cent är ju att ju större skida, desto svårare att göra någonting konstruktivt med den, eftersom storleken i sig tar över och på så sätt "förstör" mycket av de som man annars kan laborera med. Är jag helt fel ute här eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 1033201, member: 126207"] Stort grattis! Sen ang. en fundering kring hur man tillverkar en 194 cm skida. Om man som skidåkare och skidköpare börjar fundera på att köpa sig en skida i det långa segmentet, är man då inte på jakt efter en stor, trygg skida som då per automatik blir mindre lekfull och kan av vissa anses som "död" i jämförelse med andra, kortare skidor? Då blir jag lite fundersam vad som efterfrågas i de recensioner jag läst av skidan i detta forum. Kan man rent praktiskt tillverka skidor i denna storlek som vissa av er efterfrågar, eller blir det en utopi? Har själv aldrig stått på en opinion, men väl andra, rätt långa skidor, och mina två cent är ju att ju större skida, desto svårare att göra någonting konstruktivt med den, eftersom storleken i sig tar över och på så sätt "förstör" mycket av de som man annars kan laborera med. Är jag helt fel ute här eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp