Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1037933" data-attributes="member: 33485"><p>[USER=12152]@MnO[/USER]</p><p>Min erfarenhet från jobbet säger att grupp A är största kundgruppen och att det faktiskt inte finns jättemånga icke-jibbskidor i den kategorin (deathwish, sick day 110 är de som kommer till mig utan att jag ska behöva fundera, styva chargeskidor finns det många av), så att gå den vägen är nog inte helt fel tänkt. Upplevs den dessutom som trygg (upplevd dämpning/wevva) så tror jag att den kan passa väldigt många åkare, även utanför den kategorin.</p><p></p><p></p><p>Wizard vs Opinion är en väldigt rolig historia, personligen trivs jag bäst på Wizarden - vilket jag vid testtillfället gav till att jag är mer hemma på mer symmetriska konstruktioner, men även att den upplevs som mer dämpad och mjukare. Väldigt spännande att de ger så olika känslor (nåja, det är väl ganska subjektivt men vi är ändå inne och klyver hår här i tråden nu, båda är fantastiska skidor imho) mest pga formen.</p><p></p><p>Kommer 108 få kärna liknande It?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1037933, member: 33485"] [USER=12152]@MnO[/USER] Min erfarenhet från jobbet säger att grupp A är största kundgruppen och att det faktiskt inte finns jättemånga icke-jibbskidor i den kategorin (deathwish, sick day 110 är de som kommer till mig utan att jag ska behöva fundera, styva chargeskidor finns det många av), så att gå den vägen är nog inte helt fel tänkt. Upplevs den dessutom som trygg (upplevd dämpning/wevva) så tror jag att den kan passa väldigt många åkare, även utanför den kategorin. Wizard vs Opinion är en väldigt rolig historia, personligen trivs jag bäst på Wizarden - vilket jag vid testtillfället gav till att jag är mer hemma på mer symmetriska konstruktioner, men även att den upplevs som mer dämpad och mjukare. Väldigt spännande att de ger så olika känslor (nåja, det är väl ganska subjektivt men vi är ändå inne och klyver hår här i tråden nu, båda är fantastiska skidor imho) mest pga formen. Kommer 108 få kärna liknande It? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp