Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1050583" data-attributes="member: 80520"><p>Jag teståkte 108an idag i det skrotföre som fanns kvar i gästrappet fram mot eftermiddagen, upplevde inga hugg över huvud taget. I skär gick ju skidan som en dröm, lyckades pressa ur den riktigt bra. På sladd och latjandes runt på sockerpucklarna tyckte jag den betedde sig mycket likt mina "original" i 187 med totalt detune i hela tiprockern, mycket lugnt och stabilt. Inga direkta problem med att dumpa fart heller, bara ställa sig (bortsett från den tailnärvaron jag uppfattar som lite störande när skidor är så pass mittmonterade, men det är något som innfinner sig på nästan alla skidor som är monterade så centrerat).</p><p></p><p>Inte lyckats ta mig an 98an än, men det ska nog gå att få ihop de kommande dagarna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1050583, member: 80520"] Jag teståkte 108an idag i det skrotföre som fanns kvar i gästrappet fram mot eftermiddagen, upplevde inga hugg över huvud taget. I skär gick ju skidan som en dröm, lyckades pressa ur den riktigt bra. På sladd och latjandes runt på sockerpucklarna tyckte jag den betedde sig mycket likt mina "original" i 187 med totalt detune i hela tiprockern, mycket lugnt och stabilt. Inga direkta problem med att dumpa fart heller, bara ställa sig (bortsett från den tailnärvaron jag uppfattar som lite störande när skidor är så pass mittmonterade, men det är något som innfinner sig på nästan alla skidor som är monterade så centrerat). Inte lyckats ta mig an 98an än, men det ska nog gå att få ihop de kommande dagarna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp