Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1052331" data-attributes="member: 97967"><p>Nu blir jag nyfiken! </p><p>Vad hände med den urläckra Gagarin-grafiken som fanns i illustratörens webbportfolio som gjorde första årgången av Opinion? Världsläget? De svikande ryssveckorna i byn? Eller kändes det lite tråkigt att gå ut med en ny grafik som folk redan hade sett kanske?</p><p></p><p> [USER=50232]@agrindga[/USER]: </p><p>Har läst vid fler än en recension av puderlagg som man vill tura med att folk använt sig av "<a href="http://www.rainx.com/product/glass-and-cleaners/rainx-original-glass-treatment/#.VKrpZsYiOJg" target="_blank">RainX</a>" eller liknande behandlingar som man kan spraya på bilrutor/glas som man vill få en vattenfrånstötande finish på. Sen hur bra detta kommer fungera i verkligheten och hur ofta man måste spraya om laggen det vet jag inte.</p><p></p><p>Själv så står mina 13/14 Opinioner i träda här bakom mig i vardagsrummet, har ännu inte kommit mig för att montera upp mina "nya" BD O2 bindningar som kommer sitta som en smäck färgmässigt (och förhoppningsvis mäta sig bättre kraftmässigt än mina förra lite för klena råttfällor) med LDE:n. Väntar på snö och framsteg i telis-tekniken kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1052331, member: 97967"] Nu blir jag nyfiken! Vad hände med den urläckra Gagarin-grafiken som fanns i illustratörens webbportfolio som gjorde första årgången av Opinion? Världsläget? De svikande ryssveckorna i byn? Eller kändes det lite tråkigt att gå ut med en ny grafik som folk redan hade sett kanske? [USER=50232]@agrindga[/USER]: Har läst vid fler än en recension av puderlagg som man vill tura med att folk använt sig av "[url=http://www.rainx.com/product/glass-and-cleaners/rainx-original-glass-treatment/#.VKrpZsYiOJg]RainX[/url]" eller liknande behandlingar som man kan spraya på bilrutor/glas som man vill få en vattenfrånstötande finish på. Sen hur bra detta kommer fungera i verkligheten och hur ofta man måste spraya om laggen det vet jag inte. Själv så står mina 13/14 Opinioner i träda här bakom mig i vardagsrummet, har ännu inte kommit mig för att montera upp mina "nya" BD O2 bindningar som kommer sitta som en smäck färgmässigt (och förhoppningsvis mäta sig bättre kraftmässigt än mina förra lite för klena råttfällor) med LDE:n. Väntar på snö och framsteg i telis-tekniken kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp