Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1073264" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=97967]@xviggenx[/USER]</p><p>Efter att bokstavligen släpat runt mina Opinion 118 194cm med Atomic Tracker på diverse alpsluttningar är jag just nu extremt sugen på ett lätt paket ... </p><p></p><p>Har du fått chansen att köra dina 98 Carbon i lite djupare snö och i så fall hur bra är flytet? Eller är det läge att kika på 108 Carbon för en man som väger in på omkring 95 kg?</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Flyttade bak bindningen 3 cm från min första montering (modern stance) och hamnar då strax bakom classic, stor förbättring för mig, skidan känns mer stabil nu, tidigare lätt överstyrd. DS!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1073264, member: 13863"] [USER=97967]@xviggenx[/USER] Efter att bokstavligen släpat runt mina Opinion 118 194cm med Atomic Tracker på diverse alpsluttningar är jag just nu extremt sugen på ett lätt paket ... Har du fått chansen att köra dina 98 Carbon i lite djupare snö och i så fall hur bra är flytet? Eller är det läge att kika på 108 Carbon för en man som väger in på omkring 95 kg? /MM PS! Flyttade bak bindningen 3 cm från min första montering (modern stance) och hamnar då strax bakom classic, stor förbättring för mig, skidan känns mer stabil nu, tidigare lätt överstyrd. DS! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MnO&Co presenterar: PROJECT OPINION
Tillbaka
Topp